1401/05/30-18:42

5میلیون و 600 هزار نفر در نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند

 5میلیون و 600 هزار نفر در نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند

محمود زاده گفت: با امکان تامین زمین در هفته بعد از دولت، یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر، پرونده خود را تکمیل و به عنوان متقاضی فعال شناخته می شوند.

به گزارش اکوفارس، محمود محمود زاده گفت:  ۵میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند. از این تعداد یک میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی، پرونده خود را تکمیل و به عنوان متقاضی  فعال شناخته می شوند.

به گفته معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی تعداد پروژه های در حال احداث ۵۷۶ هزار در مسکن شهری، ۱۸۰  هزار روستایی و ۳۳۵ هزار مسکن خودمالکی و ۴۲۰ هزار واحد هم در مرحله کلنگ زنی و اجرایی شدن هستند.

او گفت:  با امکان تامین زمین در هفته بعد از دولت امکان ثبت نام مجدد در برخی از شهرها فراهم خواهد شد.

محمود زاده گفت: در طرح نهضت ملی مسکن  یک واحد مسکن مهر هم وجود ندارد و هدف گذاری ۴ میلیون واحد مسکونی شامل پروژه های مسکن ملی و نهضت ملی مسکن است

او می گوید:  ۱۰۰ هزار واحد پروژه نهضت ملی مسکن تا پایان شهریور  به بهره داری می رسد.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی  گفت: اثر گذاری مصوبه ساماندهی بازار اجاره طبق آمار اتحادیه مشاوران املاک کشوری ۴۸ درصد بوده و آمارهای که بانک مرکزی در رابطه با نرخ اجاره و خرید وفروش ارائه می کند درست نیست و معاونت مسکن برای جلوگیری از ارائه آمارهای ضد و نقیض آماری اعلام نمی کند.

محمود زاده گفت: به دلیل آنکه سازنده ها اقدام به ساخت مسکن می‌کنند  و ساخت  دست دولت نیست و همواره قیمت کالاها تغییر میکند نمی توانیم قیمت این پروژه ها را اعلام کنیم.

محمود زاده گفت: در طرح نهضت ملی مسکن یک واحد مسکن مهر هم وجود ندارد و هدف گذاری ۴ میلیون واحد مسکونی شامل پروژه های مسکن ملی و نهضت ملی مسکن است.

* باشگاه خبرنگاران

نظرات

captcha

اخبار مرتبط