• خانه
  • بورس بانک و بیمه
1402/03/04-16:13

مدیریت سهام عدالت به مردم واگذار می‌شود

مدیریت سهام عدالت به مردم واگذار می‌شود

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت : با استمرار مدیریت دولتی در سهام عدالت مخالف هستیم و این امر به مردم واگذار می‌شود.

به گزارش اکوفارس به نقل از ایرنا، مجید عشقی روز پنجشنبه در جلسه شرکت های تعاونی سهام عدالت مازندران در سالن اجتماعات فرمانداری بابل افزود : در زمان حاضر یکی از دغدغه‌های اصلی ما این است که ساختار مردمی و قابل اعتماد واگذاری سهام عدالت از پایین جامعه با اتکا به مردم شکل بگیرد .

وی نقش مردم و تعاونی‌ها را در مردمی سازی سهام عدالت بسیار برجسته شمرد و خاطرنشان کرد : با سفر به استان های مختلف از روند برگزاری مجمع های عمومی تعاونی های سهام عدالت مطلع می شویم و نقاط قوت و ضعف را بررسی می کنیم.

وی بیان کرد: شرکت‌های تعاونی باید با اتکا به مردم نه فامیل بازی جایگاه واقعی خود را پیدا کنند و ما با حساسیت این اصل را دنبال می‌کنیم .

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد : شورای عالی بورس مرجع نهایی تصمیم گیری در خصوص سهام عدالت است و هیچ‌کس نظر شخصی خود را در این خصوص اتخاذ نمی کند.

وی تصریح کرد : در صورت واگذاری سهام عدالت به تعاونی‌ها و مردم دولت وظیفه نظارتی خود را حفظ می کند و با حساسیت این امر را دنبال می‌کند .

عشقی اضافه کرد : ثروتی که در سهام عدالت موجود است می‌تواند زمینه توسعه و پیشرفته استان ها را فراهم کند و مازندران هم در این خصوص از جمله استان‌های پیشرو است.

از مجموع ۴۹ میلیون سهام عدالت موجود در کشور دو میلیون و ۶۰۰ هزار سهامدار از مازندران هستند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط